Review: Fight Club 2, #0

Fight Club 2, #0 Fight Club 2, #0 by Chuck Palahniuk
My rating: 5 of 5 stars

English follows

Θα είμαι ειλικρινής: ΔΕΝ έχω διαβάσει το "Fight Club", το μυθιστόρημα που γέννησε την ομώνυμη κινηματογραφική ταινία (ούτε αυτήν έχω δει, απ' ότι θυμάμαι), αλλά η ιδέα ότι η συνέχεια της ιστορίας ενός βιβλίου θα είναι μια ιστορία εικονογραφήφησης (κόμιξ) μ' έκανε ν' αγοράσω αυτό το μηδενικό τεύχος της σειράς.

Οι πρώτες εντυπώσεις μου είναι άριστες. Έχω την αίσθησι πως θα είναι ωραία ιστορία, με σύνθετους χαρακτήρες, κι ελπίζω πως θα μπορή να σταθή μόνη της, χωρίς να χρειάζεται κάποιος να γνωρίζει το μυθιστόρημα. Ανυπομονώ για τα επόμενα τεύχη!!!

I'll be honest: I have NOT read "Fight Club", the novel that gave birth to the homonymous cinema film (which I haven't watch neither, if I remember well), but the idea that the story of a fiction novel continues in the story of a comic book made me buy this issue zero of the series.

My first impressions are excellent; I've the feeling that it'll be a nice story, with a set of complex characters, and I hope that it'll stand on its own, without a need for knowing the novel. I look forward for the next issues!!!

View all my reviews

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μενέλαος Γ. Παρλαμάς: Από τη ζωή των λέξεων

Ὁ «Φωτόδεντρος» Στέργιος Δραμουντάνης ἀπόψε στὶς 21:00 στὴ σειρὰ ντοκυμανταὶρ «Ἱστορίες Καθημερινῶν Ἀνθρώπων» τοῦ Τηλεοπτικοῦ Σταθμοῦ τῆς Βουλῆς τῶν Ἑλλήνων

Ήντα να κάμω εδά;